torsdag 10 januari 2013

Mitt Skaparkaos som jag är så beroende av....



                                           Skaparkaoset som jag är så beroende av......



Vem är jag? Ja, väldigt kortfattat är jag en 4-barns mamma som alltid tyckt om att pyssla och skapa och låtit mina barn få stort utrymme för sin skaparlust med allt vad det innebär.    t ex att måla, leka med modellera, cernitlera, klippa, klistra, använda fönsterfärger och ansiktsfärger, bygga dockskåp av askar och kartonger, måla på väggarna när vi ändå ska tapetsera om hemma och mycket mer.....   Jag har alltid älskat att fotografera, men avskytt att bara sätta in fotona i tråkiga enkla album, så jag har skrivit, klippt och klistrat i dom och gjort egna babyalbum till mina barn. Jag har gjort bröllopsalbum till andra och egna kort vid jul, nyår och födelsedagar i många år, men det är först på senare år som jag förstått att det finns en hel "religion" kring detta : SCRAPBOOKING!!!!   Och vilket utbud det finns...
Lyckan blev total och jag hittade mitt stora kall här i livet...    Jag har ett stort skrivbord men tyvärr är det rummet ockuperat tillfälligt av ena dottern som mellanlandat hemma igen, så jag köpte ett jättestort köksbord som är helt perfekt, dock knotas det i leden över att det sällan går att äta vid köksbordet....   men jag tycker att det går an att sitta i vardagsrummet ibland, en nödlösning, det eller så får dom gå ut i snödrivorna och bygga ett bord av is...  Borde väl få dom att sluta klaga....   Denna bilden får väl representera mitt skaparkaos som jag älskar så mycket, och med dessa rader får jag se mig som premiärbloggare i etern..   Hoppas NI kommer hitta något här som intresserar och stimulerar er också!  TACK för att just DU tittade in   :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar