torsdag 10 januari 2013

VA?! Höst redan!!!


Men var i allsin dar tog sommaren vägen?!
Jag har ju knappt hunnit med nån´ting alls i sommar. Vi har varit till stranden 4 gånger!  Skandal!!!!   Ätit ute på altanen 6 gånger!!!!   Katastrofalt uselt....   men framförallt, grillen har överhuvudtaget inte ens fått komma ut och lufta sig, den lider garanterat av skörbjugg p g a solbrist!  :-(
Nåja, jag har åtminstonde fått lite sol. Har också hunnit med en snabbresa ner till Stockholm och träffa min älskade lilla pappa  (den blå LO´n med massor med blommor!) jag har varit till ett magiskt Storforsen och njutit. Men framförallt så har jag scrappat, denna sommar blev det 59 LO´s.....   Inte illa pinkat av en som lider av konstant idétorka!   Men säg den glädje som varar för evigt, kom just på att alla dessa pengaslukande LO´s som man har totat ihop av material som man " BARA MÅSTE HA"!!!!!   dock en liten smolk i glädjebägaren av pilgift...   dom kräver ju album för sjutton!!!!!   och naturligtvis räcker det inte speciellt långt med 1 album.... 
Ironi på hög nivå!
Man kanske skulle skaffa sig en billigare hobby. Loppcirkus!  Bygga kottdjur! Klia sig i skrevet!  nä visst nä, det var ju karlarnas hobby det......
Jajajaja, får väl stolpa in på Kristinas underbara sajt och köpa album, kan ju alltid belåna huset, bilen, barnen och husdjuren så man får råd med 4 album då......  



Önskelista till Tomten (JOOOOO han finns visst!)   Eget pysselrum/scraprum! Sen kan han ju slänga med obegränsat lager av pysselgrejer också om han har tid.....   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar