onsdag 22 maj 2013

jaha, det är väl dax nu....






Oavsett om man nu känner sig "on-top-of-the-world" eller helt nere, så är det en del av livet. En del av vem, vad, hur vi är. Och det tycker jag också är värt att dokumenteras. Och därför har jag dragit igång en utmaning i gruppen 48-timmars scraputmaning där jag vill att alla ska skapa valfritt alster (det kan vara ett kort, en LO eller nå´t altrat.... ) utifrån sina känslor. Hur du mår just nu....  Känn efter och jobba med dig själv och just dina känslor här och nu. Inte helt lätt, men det kan vara en riktigt positiv erfarenhet och ett sätt att bearbeta vad än vi känner just nu.

 Och naturligtvis kan det ju vara så att man har en riktigt skitdag.....

så därför lottar jag ut ett fint scrappaket till en lycklig vinnare, och jag hoppas att detta ska sporra och inspirera till riktiga stordåd. Paketet som lottas ut är detta:


scrappa lugnt......   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar