onsdag 5 juni 2013

48-timmars scraputmaning

mitt bidrag

Jag är också med i en grupp som heter 48-timmars scraputmaning och går ut på att medlemmarna turas om att göra en utmaning med ett tema som dom bestämmer och en liten vinst. Sen har alla 48 timmar på sig att skapa utifrån dessa teman. Så himla roligt. Efter varje utmaning får vi dessutom se varandras alster, vilket är otroligt inspirerande. Det här är mitt bidrag till Pojo´s utmaning "minst 5 blommor". Jag gjorde ett stilrent kort med en helt ljuvlig sommarstämpel. Ramen är en underbar overlay. Jag är inne i en period då jag bara måste ha overlays och fjärilar på allt....    Det som kan göra hela min dag (eller natt, då det oftast är då jag sitter och scrappar....) är när nå´t bara faller på plats....  som denna overlay, passade helt perfekt till denna stämpel. Inramningen blev total och passade med mm-känsla. Jag var överlycklig. Det ser ut som en TV-bild som frusit i tiden. :-)   Just det här kortet tycker jag verkligen mycket om, då jag förutom min udda fallelse för overlays och fjärilar även är inne i en grön period...   Nog snart dax för terapi-samtal här om alla böjelser man dragit på sig....   :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar