måndag 17 juni 2013

Men julen kom tidigt i år!!!!

 Ett alldeles underbart paket fanns i min brevlåda idag! 

 När jag öppnade paketet kan jag svära på att jag hörde en hel änglakör sjunga!  "HALLELUJAH"

När jag möttes av denna syn började min puls att stiga avsevärt....  Paketet är en överraskningsSWAPP med min goá vän Veronica Sandström! Vilket lyckorus att få botanisera i en låda fylld med dessa vackra paket!...   Det finns inga ord för hur vackra saker det fanns i paketet. Jag var alldeles salig när jag började packa upp allt samtidigt som jag började springa omkring som en galen höna......  Sååååå tacksam över att vi inte har några övervakningskameror i vårt hem.....    :-) 

 ALLTSÅ!!!  Vilket arbete som är nerlagt på detta! En helt underbar "trådrulle" som är dekorerad.

 Vilka fina saker jag fick. Notera den vackra, handgjorda rosetten i grönt band!!   

 "Trådrullen" är dessutom fylld med......    MASSOR med saker!  i 3 lager!  
Insidan av locket är dekorerat med vintagebild och en hälsning, och t o m i botten av röret finns ett meddelande!   Tag:sen är helt ljuvligt dekorerade.....   

och mellan varje lager en rondell med meddelande! Så genomarbetat så man blir alldeles tagen! Dessa underbara blommor har Veronica dessutom gjort själv! och godis!!!!   :-D  

Veronica:  TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!  

3 kommentarer:

  1. Jag kan förstå din glädje när du öppnade detta häftiga paket :)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart paket :) Mycket utöver det ovanliga!!

    SvaraRadera
  3. JAAAAA!!!! Jag var bokstavligen alldeles salig när jag fick detta underbara paket i brevlådan (nåja, ena hörnet var nere i brevlådan i a f...)

    SvaraRadera